اخبار

پنج مزیت فوق العاده برخورداری از یک برند شخصی قدرتمند

بیایبد با حق روبرو شویم.داشتن اخلاق کار خوب است اما کافی نیست.اگر برا ی برندسازی شخصی خود استراتژی خاصی ندارید فرصت فوق العاده ایی را از دست داده اید.در کتاب (( من را برند کن )) ، برند شما تجسم و نوید ارزش تعریف شده است . هر کسی برندی دارد ، این برند میتواند مثبت باشد یا منفی باشد . خنثی هم  که اساسا به چشم نمی آید . اما در اقتصادی که در آن توجه  حرف اول را می زند ، چگونه می خواهید ارتباطاتی به یاد ماندنی و معنادار برا ی خود رقم بزنید ؟ برند سازی شخصی پلتفرمی برای ارتقای شخصی نیست . عصاره برندسازی شخصی واقعی ، در دست گرفتن ارزش خود و برآورده کردن یک نیاز برآورده نشده است.
چهره های شناخته شده صنعت و رسانه ، برای توسعه کسب و کار و سبک زندگی خود همگی از مزایای برخورداری از یک برد شخصی قدرتمند بهره می گیرند . در ادامه پنج مزیت فوق العاده بهره مندی از یک برند شخصی قدرتمند شخصی را از نظر خواهید  گذراند .
زندگی هدفمند
چرایی هربرند بزرگی کاملا واضح ست . ترکیب سه گانه ماموریت ، چشم انداز و هدف ، معیاری است که به شما اجازه اجازه می  دهد کار خود را الویت بندی و ماموریت خود را به پول تبدیل کنید . وقتی به هدف خود مسلط باشید، نسبت به نکات مهم آگاه تر خواهید بود و از نقاط قوت خود برای انجام کاری که بیشترین ارزش را به همراه دارد استفاده خواهید کرد. به این تربیب می توانید بهره وری خود را بالا ببرید و نسبت به زندگی شخصی و شغلیتان اشتیاق بیشتری پیدا کنید . این کار اعتماد به نفس شما را به گو نه ایی تقویت می کند که میتوانید از وجه تمایز منحصر به فردتان برای جدا کردن خود از رقبا به بهترین نحو بهره ببرید.
جلب توجه مخاطب
شفافیت ، پیامی متمرکز و به یاد ماندنی به همراه خود می آورد. هر برند بزرگی با یک داستان ظروع می شود . غلت این است که استفاده حداکثری از یک روایت فشرده و جامع حول برند ، برای مخاطب به شدت جذابیت دارد . تا به حال به این فکر کرده اید که  وقتی دیگران شما را می بینند یا صدایتان را می شنوند چه پیامی به آنها منتقل خواهد شد ؟ آیا این پیام با ویژگی ها ، ارزش ها و نیت شرکت شما سازگاری دارد ؟ مهمترین سه کلمه ایی که دوست دارید با دیدن شما به ذهن افراد بیاید را شناسایی و تجربه ایی برای مخاطب خود فراهم کنید که بار دیگر برای تجربه مجدد آن تشنه به سوی شما باز گردد.
مزایای موقعیت خاص فردی
برندها  ارزش زیادی دارند. اگر شرکتی هزینه بازاریابی ، تحقیقات و دارایی های معنوی خود را روی محصول یا خدماتش سرمایه گذاری کند ، می تواند از ارزش بیشتر برخوردار شود . شما نیز با سرمایه گذاری روی توسعه برند شخصی خود می توانید آنچه  شایسته شماست را به دست بیاورید . با پیدا کردن هدف و متمرکز کردن پیام خود می توانید کم کم از موقعیت و ویژکی خاص خود منتفع شوید.
بهره مندی از جامعه مخاطبین
شما با تسلط بر داستان خود می توانید دیگران را آگاه و توانمند کنید. شکل گیری جامعه ای متشکل از دنبال کنندگان و حامیان ، بهترین نوع تمجیدی است که برند شما می تواند دریافت کند . می توانید برای به اشتراک گذاری تخصص ، تجربه و از همه مهم تر ، ارتباط دادن دیگران به یکدیگر ، فضایی ایجاد کنید . به این ترتیب ارزش خود را با سخاوتی که در به اشتراک گذاری موارد بالا داشتید به آنها نشان داده اید . مزیت برخورداری از چنین جامعه ای ، بهره مندی ا ز ارتباطی عمیق تر ، اثر گذاری بیشتر برند و  وفاداری مخاطب تان است.
دیده شدن در سطحی بالاتر
اما مزیت غایی برند سازی شخصی ، به کارگیری پلتفرم حضور شما در جهت ارتقای سطح پیام تان است. این را می توان سطح استادی برند سازی شخصی نامید . شناخته شدن بودن ، درهای مصاحبه ها ی رسانه ای ، وبلاگ ها ، جوایز و شرکت ها را به سوی  شما باز می کند و فرصت هایی در اختیارتان قرار می دهد که می توانید از آنها برای گسترش جامعه مخاطبین و افزایش سود خود استفاده کنید.



پنج مزیت فوق العاده برخورداری از یک برند شخصی قدرتمند

تگ های مطلب: ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت تعاونی، شرکت با مسئولیت محدود، ثبت شرکت سهامی عام، ثبت مالکیت فکری